onsdag 16 september 2009

Jag en morot.

Börjar bli lite torr i huden efter duschen.
Köpte mig en ny lotion.
Mjuk, skön väldoftande. Gick bra in i huden.
Duschade och smorde in mig.
Man duschar ju ganska ofta.
Mycket smörja blev det.
.....
Så en dag när jag satt i solen på jobbet...ja, jag gör det ibland.
- Fasiken vilka bruna ben jag har?!?
Hem och kolla flaskan med lotion.
Jo, det var en sån där med brun utan sol effekt i, men dom brukar ju lukta lite speciellt.
Nu kom jag liksom inte iväg för att köpa en ny så jag fick smörja in mig ett tag till med den.
Till slut fick jag överväga torr hud eller morotslook.
Det blev en kompromiss, bodyscrub och snattning av mannens sjukhusmjukkräm som inte luktar gott och som lägger sig som en fet hinna över hela kroppen.
Lite mer fett på kroppen alltså och jag som gått ner i vikt:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar