torsdag 15 juli 2010

Aptrött men glad!

Min is i magen smälte i värmen, så jag fick ge mig.
Men nu är stugan vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På måndag kväll får vi nycklarna.
Och Ni kan få vila tummar och tår ett tag.


Här ska badas. Morgon middag kväll =)


I dag har jag varit på loppis för att leta udda kaffekoppar.
Jag tänkte tvinga alla gäster som kommer till stugan att dricka kaffe
i koppar istället för i muggar.
Jag är löjligt förtjust i kaffekoppar men oftast säljs dom inte styckevis.
Jag hittade två som var hyggligt bra.
Jag har letat på tradera, men där har ju folk fått storhetsvansinne.



En liten nagelbitare är att Mannens kreatinin värde hade höjts från i måndags
vilket kan betyda att det är en avstötning på g.
Men förhoppningsvis är det bara att vi åt sen middag igår och att den bestod av kött.
Så, idag blev det vegetariskt och vila för honom.
Han ska tillbaka i morgon för nya prover.
Slut på vilan vänner! Det är bara att hålla tummarna igen. Ni har ju i allafall semester.

8 kommentarer:

  1. GRATTIS!! :-) Översta koppen är fin (och värdefull) hoppas mannen mår bra, bara falskt alarm!?

    SvaraRadera
  2. Supergrattis till stugan och skitfräna koppar!
    Vad härligt!
    *älskar stugor och kaffekoppar*

    Hoppas att kreatininnivån är falskt alarm och att mannen kryar på sig!

    SvaraRadera
  3. Grattis till stugan!
    Hoppas du hittar fler koppar och att makens förhöjda värden bara beror på köttet :D

    SvaraRadera
  4. Grattis till stugan! =D
    Sommarstugor är något alldeles speciellt. Enkelt och lugnt.

    SvaraRadera
  5. Grattis!
    Du får ny stuga före mig (jag måste vänta på näringstillstånd från länsstyrelsen).
    Vill gärna se en bild på nyförvärvet - stugan alltså -inte den nye mannen. Var ligger den?
    Ps Hoppas att blir bra med M.

    SvaraRadera
  6. Jag håller tummarna för att det inte är elände och grattis till stugan!

    SvaraRadera
  7. Stugägare GRATTIS.
    Gillar också udda saker. Har tallrikskuvert till 6, alla olika. :-)

    SvaraRadera
  8. Åhhh Fan vad du hinner med!!
    GRATTIS!

    SvaraRadera