God morgon!
Nu har jag suttit och läst bloggar så länge att jag inte hinner skriva.
Men vad finns det att skriva om?
En helt vanlig måndag där man som vanligt konstaterar att helgen är på tok för kort.
Jag har inte ens tittat ut genom fönstret så jag vet inte om det är frost eller blid ute.
Nä nu måste jag lätta från stolen och ge mig av.........
måndag 19 oktober 2009
söndag 18 oktober 2009
Jag är inte impulsstyrd.
Idag blir det symässan med äldsta dottern.
Jag ska inte köpa en overlock!
Jag ska INTE köpa en overlock!
Jag SKA inte köpa en overlock!
Jag ska inte KÖPA en overlock!Bara titta.
Jag tror att jag har fatta det nu.
Jag ska inte köpa en overlock!
Jag ska INTE köpa en overlock!
Jag SKA inte köpa en overlock!
Jag ska inte KÖPA en overlock!Bara titta.
Jag tror att jag har fatta det nu.
lördag 17 oktober 2009
Hösten ÄR här .
fredag 16 oktober 2009
Det var den här fredagen.
I dag var jag duktig och städade när jag kom hem från jobbet.
Mannen var på dialys och mådde ganska hyfsat när jag ringde, men var skit kass när han kom hem.
Dom sprutar in "duralock" på slutet av dialysen som gör att han mår pyton.
Han frågade en annan patient om det och han sa att han aldrig tog den skiten.
Det låter ju kul, om han fått det hela tiden om han kanske inte behöver det.

Jag har ingen tilltro till sjukvården längre.
Det är för mycket stress och besparingar för att man ska känna sig lugn.
Sen gick jag upp till äldsta dottern och tjatade bort ett par timmar och missade Skavlan.
Tur att det finns webb TV.
...Ja...vad ska jag mer berätta?....
jo, jag har gått ner 1 kg til :)
Mannen var på dialys och mådde ganska hyfsat när jag ringde, men var skit kass när han kom hem.
Dom sprutar in "duralock" på slutet av dialysen som gör att han mår pyton.
Han frågade en annan patient om det och han sa att han aldrig tog den skiten.
Det låter ju kul, om han fått det hela tiden om han kanske inte behöver det.

Jag har ingen tilltro till sjukvården längre.
Det är för mycket stress och besparingar för att man ska känna sig lugn.
Sen gick jag upp till äldsta dottern och tjatade bort ett par timmar och missade Skavlan.
Tur att det finns webb TV.
...Ja...vad ska jag mer berätta?....
jo, jag har gått ner 1 kg til :)
torsdag 15 oktober 2009
Ingen bra dag.
Jag mår skit!
....på alla energitjuvar i min omgivning.
På all falskhet och feghet.
Framför allt på Adda sköldpadda.
....på alla energitjuvar i min omgivning.
På all falskhet och feghet.
Framför allt på Adda sköldpadda.
onsdag 14 oktober 2009
Ibland undrar man.
I dag såg jag en man i mörk kostym och ljusgrön stickad mössa.
Undra vem som tvingat på honom den.
Undra vem som tvingat på honom den.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
