söndag 13 mars 2011

Skön söndag ändå.

Känner mig lagom mosig i skallen nu. Dax att hoppa i säng för att orka med morgondagen.
Har inte fått gjort så mycket som jag tänkt, men en sväng till minstingen som blivit av med gipset blev det. Hon bröt benet dagen före julafton och har hoppat omkring med gipsat ben sen dess. Så nu var det storstädning som gällde. Mellan kom oxå ner och hjälpte till.

Lite Göteborgs reggae i högtalarna så går städningen som en dans.
Mannen stekte biff så duktigt att brandvarnaren gick igång. Panik innan man fått tag i den och slitit ut batteriet. Det ljudet skulle jag behöva på min telefon. Jag hör ju aldrig när den ringer.
Sen studsade jag ut i vårvädret UTAN dunjackan och vintekängorna med inbyggda broddar. Genast kände jag mig några kg lättare.
Det måste jag fira med en påse godis

1 kommentar:

  1. Ja men verkligen. Det är ju så underbart med snöfri mark och början på vårkänslan. :)

    SvaraRadera