torsdag 16 juli 2009

Åh...vad duktig jag är :)


Idag har jag varit duktig.
Det blir lite kräm till kvällsmat.
Har varit ute vid röda stugan hela dagen. Underbart.
Åkte hem till lägenheten för att...ja...jag vet faktiskt inte varför.
Åker tillbaka till stugan i morgon och då ska jag sova över.
Mannen dialysar på em och kommer ut på kvällen och då grillar vi med lillebror och hans fru.
Nu är det klart att mannen får semester dialys i Varberg, så vi åker dit på sönd och stannar till lörd. Skönt att komma ut till det salta havet lite i sommar oxå.

3 kommentarer:

  1. Njut av salta vågor och god mat vetja!!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att ni lyckats få gästdialys, brukar vara ruskigt svårt. Jobbade nästan 10 år som dialyssyrra så jag vet hur uppskattat det är när vi kunde ta emot någon semestrande person.

    SvaraRadera
  3. Bjud mej på smultronpaj sen!

    SvaraRadera