måndag 24 augusti 2009

Hur man roar sig en månd kväll.


Först kommer jag hem hysteriskt hungrig coh har glömt ta fram något ur frysen.
Jag kan inte ta en macka eftersom hjärnan är inställd på GI.
Med kurrande mage sorterar jag tvätten.
Jag vill bara sätta mig i soffan eftersom jag är helt slut.
Mannen kan inte avlasta eftersom han är på dialysen.
Kurr i magen och jag får väl smaska på ett glas bubbelvatten sålänge tills laxen tinat.
Snart skuttar jag ner till tvättstugan och röjer.
Tur att man har en bok i öronen.

Hur roar ni er då?

4 kommentarer:

  1. Jag roar mig inte alls... sån e jag

    SvaraRadera
  2. ätit prinsessbakelse på IKEA...(glömde visst banta)

    SvaraRadera
  3. Drack gott vin och åt onyttigt... men det var ju min lediga dag... då får man väl???

    SvaraRadera
  4. Ja, här hemma blev det makaroner o korv. Det är rajraj på högsta nivå....urk.

    SvaraRadera