söndag 1 november 2009

Mottot: Ta livet med en klackspark.

Lill killen har använt sitt höstlov till att sy sin hallowen kostym.
En häftig vit pokémon figur.
Hämtat mönsterpapper hos mig.
Skickat sin mamma till symässan för att köpa vit velour.
Ritat och mätt och sytt.
Kämpat och kämpat.
Självförtroendet är det inget fel på.
Han har ju sytt en keps i slöjden.
Äldsta har hjälpt honom.
Dags för provning.

- Hahahaha!! Jag ser ju ut som en mördarkanin.
Den vill jag inte ha på mig.

Fatta! Han har jobbat hela veckan med kostymen och ser det bara som ett taskigt skämt att den inte blev bra.
I stället valde han svarta kläder och smink.
Typ en gothare.

Undrar om äldsta dottern var lika nöjd efter veckans slit.

6 kommentarer:

  1. Gud vad fin inställning!
    Det är en redig pojk! :D

    SV: ag fryser också. Jag hatar kyla lika mycket som jag hatar värme...

    SvaraRadera
  2. Bild please !! skulle va jättekul
    Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Tyvärr har jag ingen bild. Jag har fått info per telefon eftersom jag ligger hemma och är sjuk.

    SvaraRadera
  4. p.s fast jag hade velat se ut som en mördarkanin....hyr han ut dräkten tro?

    SvaraRadera