fredag 22 januari 2010

27år, det blir snart Nobelpris i äktenskap.


Fredag.
Bröllopsdag.
Vad gör man av den?
Nu tillhör ju inte vi det romantiska släktet precis, men ändå, nåt borde man ju hitta på.
Kruxet är ju bara att man aldrig kan planera något eftersom jag aldrig vet hur mannen mår och idag är det dialysdag så vi får väl se.
Är han grinig får han en oöppnad fiskbulleburk och lättöl.
Till mig löjrom och Bollinger.
Eller förresten, om han får dela min GI-mat kanske han blir go och gla :)

13 kommentarer:

  1. Gratulerar på bröllopsdagen.

    SvaraRadera
  2. Premiera din bedrift, töm flaskan med Bollinger alldeles själv, det går, har provat! Ha en mysig bröllopdag o var rädda om varandra <3

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!
    Vi firade 30-årig kom-ihop-dag i höstas. Trodde jag tills jag på själva celebrationkvällen kom på att det ju var 31 år sedan vi kom ihop.
    Vi är heller inte speciellt romantiska ska jag kanske tillägga.

    SvaraRadera
  4. Och så menade jag förstås: Grattis på bröllopsdagen!

    SvaraRadera
  5. Grattuflerar!

    Hoppas ni får en fin dag oavsett!

    SvaraRadera
  6. 27 år?! Och jag som tycker 12 år känns mycket!

    STORT GRATTIS!!

    Hoppas nu får i er nått GOTT i kväll och att ni kommer in i dimman!
    /Eva

    SvaraRadera
  7. Grattis på bröllopsdagen! Hoppas dagen och kvällen blir bra.

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    Två Bollinger har ni väl råd med, en var!

    SvaraRadera
  9. Grattis! Hoppas ni får en bra kväll!

    SvaraRadera
  10. orkade han springa några varv i lägenheten?

    SvaraRadera
  11. Hade du varit gift med min man hade du fått ett stekt ägg. Grattis! (på bröllopsdagen, inte att du inte är gift med min man)

    SvaraRadera
  12. Grattis på bröllopsdagen!!! (Jag skrev först födelsedagen, måste varit Nillas fel!)

    SvaraRadera