tisdag 26 januari 2010

Alltså!

Ibland glappar käften mer än den borde.
Därför har jag tagit bort inläggen om mötet jag var på.


Hehe =)
och alla ni som inte hann läsa dem sitter och är jävligt nyfikna på
vad där berättades.

Ja,ja, sån't är livet.

Nu är jag redigt trött på att GI:a. Det är nog för att jag håller på att bli sjuk.
Eller oxå är det för att GB kollen skrek illrött efter gårdagens eskapader.
Filodeg fick man tydligen inte äta, dödsstraff på det.
Och det åt jag både i Libanon på 2:a Långgatan och i Turkiet på Danska vägen.

7 kommentarer:

  1. "GB-kollen"? Är det en ny sorts glass?

    SvaraRadera
  2. Näe, det här känns orättvist!
    Jag vill läsa om mötet!

    SvaraRadera
  3. I vilket fall som helst så var det bra skrivet!

    SvaraRadera
  4. Osloskånskan: Om det ändå vore så lätt.
    Nilla: Shit happens
    Gafflan: Det tyckte jag oxå,men jag borde frågat först.

    SvaraRadera
  5. Jag blir supernyfiken! Kan inte konsentrera mig på det andra du skriver i inlägget.

    SvaraRadera
  6. men GI tycks funka...du ser jätteliten ut på bilden.

    SvaraRadera