fredag 1 januari 2010

Nyårslöften är till för att hållas!

Jaha, så var det ett nytt år då.
Ett nytt decennium till och med.
Mitt nyårslöfte för i år är att inte slarva med träningen.
Jag är lite pjåskig och slipper gärna så fort mitt knä spökar.
Men man har ju fler kroppsdelar som kan tränas.

Ger ni några löften inför det nya året?
Mannen tycker inte att han behöver det.
Han kan inte komma på något han behöver förbättra =/
Men det kan jag. En hel del faktiskt.
Jag tror att jag ska ge honom en lista.
Den blir ganska lång. MIN fantasi är det inget fel på.

God fortsättning!

3 kommentarer:

  1. God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  2. Inga löften här men jag kan hjälpa dig och komma ihåg ditt...jag är bra på att tjata! god fortsättning!!!

    SvaraRadera
  3. Jag struntar i särskilda löften....kämpar på ändå o gör så gott det går ;)
    Kramelikram!

    SvaraRadera