måndag 22 mars 2010

Vad fan har jag att klaga på?

Nu väntar duschen.
Jag är inkletad med tigerbalsam från halsen
och ner på bröstet.
Känns inte skönt alls men i gårkväll brände det gott.
Vidare har jag smetat in ansiktet i någon fet kräm
eftersom jag har så fruktansvärt torr hud.
Huden känns konstig nu. Vet inte om jag vågar titta mig
själv i spegeln.
Jag var på fest i helgen.
Vågar nog inte ställa mig på vågen heller.
Ojsan, nu tänkte jag negativt. Det var ju det jag skulle
sluta med. Hm,m,
Jag är glad att jag har ett ansikte även om det är lite
torrfnasigt. Att gå omkring utan hade ju inte varit så kul.
Ansikte, alltså.
Och jag är ju ägare till en våg att kunna ställa mig på.
Och jag kan ju fortfarande krångla mig i jeansen, så
någon större fara är det väl inte.

8 kommentarer:

  1. Så länge jeansen passar så är det ingen fara! :)

    SvaraRadera
  2. Oj oj...då känner man på lukten var du är då!
    Tigerbalsamet alltså!

    Jag är torrfnasig på HELA kroppen:(
    Jag kan nätt och jämt knäppa mina jeans så nu får det banne mig vara slut snaskat!!!!!!!!!!!!

    Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  3. Torrboll är mitt andra namn!! Skulle kunna bada i alla feta krämer som finns :D

    SvaraRadera
  4. Du är så positiv...det är det jag gillar med dig : )

    SvaraRadera
  5. Kvittrande o glittrande glad i vårregnet SKA man vara!!!!

    SvaraRadera
  6. Men du, tigerbalsam över hela kroppen? Aj!!!

    SvaraRadera
  7. Positivt tänkande är bra! Vad är lite fnas här och där när man snart kan vända ansiktet mot en värmande sol! :)

    SvaraRadera