tisdag 8 mars 2011

Fina damer ....äsch!

Det var hundra år sedan jag bloggade och jag har fortfarande inget att berätta.
Så varför skriver jag då, kan man undra.
Ja, det kan man verkligen.

Jag var och gjorde naglar för ett par vecko sedan. Först lossnade vänster ringfinger nagel och i dag höger pekfingernagel. Dess emellan har det lossnat lite här och där men då har jag hittat topparna och limmat tillbaka dom med superlim. Tänkte att jag skulle peta loss alla toppar för att få en jämn och fin hand, men nu jäklar sitter dom som berget.
Det blir aldrig någon fin dam av mig.

4 kommentarer:

  1. Men hej! Kul att se dig igen! *vinkar*

    SvaraRadera
  2. Åhhh!!! HEJ!!!! Måste vi vänta så länge mellan varje inlägg? Du är saknad!

    SvaraRadera
  3. det är därför du inte bloggat??? för långa naglar

    SvaraRadera
  4. Men NU så SKA du ju börja blogga oftare igen;););) Det ska väl bli kul:)

    Hoppas du mår bra!
    Kram Eva

    SvaraRadera