söndag 24 januari 2010

Awarden



Här är reglerna som följde med awarden:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till den personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award.

1. Jag är en sån där jobbig språkpolis fast jag själv stavar som en kratta.
2. Min engelska är sämre än IG.
3. Jag är lat.
4. Jag kan inte baka, men får ofta höra att jag lagar god mat.
5. Jag bor i helt fel land och som sagt, för lat för att göra något åt det.
6. Jag är snällare än jultomten, men skrämmer folk med mitt humör. Endast dom som känner mig
vet att det inte är så farligt :)
7. Jag är oförmögen att ljuga.

Ger awarden till
Baravaramadlar
Kvinnan med koftan
Gafflan
Peter Larsson
Morsan Mia
Moster Ma
Osloskånskan

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig väldigt hedrad över detta och bugar djupt (så syns det inte att jag rodnar heller).
    Men det var lite komplicerat att vidarebefordra tycker jag, så jag får nog sova gott först.

    Men stort, stort TACK!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för awarden :)

    SvaraRadera